Wykonamy z Pawłem Harańczykiem kilka pieśni które niegdyś śpiewała Anna German
Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach
ul. Wielkopiecowa 1,
27-200 Starachowice
start imprezy 19:00
koncert przewidziany na 20:15
Adam Stępniowski – jest absolwentem Akademii Muzycznej w Krakowie, w klasie perkusji. Aktualnie gra w kilku krakowskich zespołach o różnej specyfice gatunkowej, współpracuje z orkiestrami symfonicznymi i krakowskimi wokalistkami, a są to m.in: Susanna Jara, zespół DYM, Patrick The Pan, Joanna Słowińska, Stanisław Słowiński Quintet, Gadabit, Astral Balloon, Orkiestra Stołecznego Miasta Krakowa Sinfonietta Cracovia, Orkiestra Filharmonii Krakowskiej. Oprócz działalności artystycznej jest nauczycielem gry na instrumentach perkusyjnych w Szkole Muzycznej I stopnia w Czasławiu – oddział w Krzczonowie.
Gitarzysta poruszający się w różnych stylistykach, komponuje, aranżuje, nagrywa.
Dotychczas miał przyjemność współpracować z : Acoustic Travel, Agnieszka Kowalczyk, Alicja Tanew,
Andrzej Szęszoł, Antonina Krzysztoń, Art Music Trio, Bartek Jaskot, Beatriz
Blanco, Chór „HARMONIA” Cieszyn, Classical Qartet , Cocotier, Deus
Meus, Honzator, Horeb, Inah, Jarmuła Band, Joachim Mencel, Joao Sousa
& Fado Polaco, Joszko Broda, Joy full voice, Katy Carr, Kinga Rataj,
Łukasz Buksa, Marcin Pospieszalski, Marcin Stawicki, Marta Bizoń, Monika
Dziurlikowska, New Life’M, orkiestra Passionart , Promyczki Dobra, Savilon
(projekt autorski), Siklawa, Susanna Jara, Turnioki, Viola Brzezińska, ZAZ.
27-28. 04. 2018
Ustrzycki Dom Kultury
XX lat
TEATR FORMY PARRA
XXX lat pracy twórczej
GRAŻYNA KAZNOWSKA
Inżynier masteringu, pochodzi z Krakow. Jej zainteresowanie dźwiękiem sięga czasów przedszkola, kiedy jej wymarzonym zawodem było budowanie instrumentów muzycznych. Ten entuzjazm stał się podstawą jej późniejszej edukacji muzycznej.
Jej podejście do masteringu opiera się na emocjach i opowieściach zawartych w muzyce, skupia się na ogólnym przekazie, aby przejść do najdrobniejszych szczegółów.Magdalena ma zaszczyt być uczniem wielokrotnie nagradzanej (Grammy, Tech Awards and MPG) inżynier masteringu Mandy Parnell (Bjork, Tom Jones, Aphex Twin, Sigur Ros, Manu Chao i wiele innych). Po kilku latach pracy pod nadzorem oraz po stażu w Black Saloon Studios należących do Mandy, Magdalena rozpoczęła działalność we własnym Hear Candy Mastering.
Łącząc pasje do dźwięku oraz podróży, Magdalena uczestniczyła w podyplomowych studiach ” Music Production and Recording” na Uniwersytecie w Stavanger, jak również była częścią zespołu dźwiękowców w Banff Centre for the Arts w Kanadzie. W 2016 Magdalena obroniła pracę doktorską dotyczącą zarządzania treścią muzyczną (Music Information Retrieval). Obecnie jest uczestnikiem projektu zwiazanego z automatyczna transkrypcja mowy.
Magdalena pracowała z artystami tworzącymi w przeróżnych gatunkach muzycznych m.in. z KARI, Further Away, Sonder, The Duffs, Ceri Jones, Laura Dickens, Claire Chase, deuair i Annalie Wilson. Produkcja nad której masteringiem pracowała została nominowana do Nagrody Fryderyki 2016.
Jest również aktywnym czlonkiem miedzynarodowego towarzystwa Audio Engineering Society. Byla koordynatorem sciezki programowej „Education&Student Events” podczes konwencji AES w Europie i USA, jak rowniez pelnila funkcje Vice Chair of AES Education Committee. Obecnie znajduje sie w zarzadzie AES jako Governor.
Magdalena ma również doświadczenie jako manager muzyczny i pracowała jako inżynier nagłośnienia i nagrań. Wzięła udział w trasach koncertowych po Europie z artystami takimi jak Annalie Wilson, Stina Kjelstad i QuadroSusanna.
Kiedy nie ma jej w Hear Candy Mastering lub w sali koncertowej, można ją znaleźć na stoku narciarskim, w kuchni bądź z robótką ręczną w dłoniach.